مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:402024-01-20اجتماعي

 اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت


یادواره شهدای معلم استان فارس پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان در شلمچه برگزار می شود.

- ایسنا/فارس یادواره شهدای معلم استان فارس پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان در شلمچه برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان گفت: بزرگترین کاروان معلمان کشور از استان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت به استان خوزستان اعزام می شوند.

ایمان ایمانی فر افزود: این اعزام به صورت همزمان از 21 شهر استان انجام خواهد شد و بیش از یک هزار معلم استان فارس به این اردوها اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های پیش بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد، ادامه داد: برگزاری این یادواره به عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس محسوب می شود.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس افزود: دراین مراسم علاوه بر معلمان استان فارس، برخی چهره های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: اعزام کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن 1402 انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت

 اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت